יום שישי, 8 בינואר 2010


סבתא באה לבקר!!! כמה כיף היה פשוט להיות זמן ביחד, להראות לה את מה שכבר גילינו על ברצלונה ולגלות עוד כמה דברים חדשים ביחד. הצלחנו סוף סוף להכנס לבית הכנסת העתיק ביותר שהתגלה באירופה. הוא נמצא ברובע היהודי של העיר, קרוב אלינו הביתה, שלא נשאר ממנו הרבה, ובכלל היהודים התחילו לחזור לכאן ב-50 שנים האחרונות ועדיין הם מעטים (1% מכל התושבים... פעם היו 25%). בערב כשחזרנו רותם אמר שהוא מאוד נהנה להיות שם, ואני התפלאתי כי זה מקום כל כך קטן שלא נשאר בו זכר לבית הכנסת, אולי בגלל שהיו בו הרבה כתובות בעברית, מנורה, מגן דוד ועוד סימנים, וההדרכה שקיבלנו היתה בעברית. בזמן שהיינו שם מאיה אמרה שזה מאוד מרגש. ואולי הם גם הרגישו את ההתרגשות שלנו.
הסיור אחר כך בשוק הבוקריה היה מקסים ואני מקווה עוד להספיק ללכת לשם עם המצלמה ולצלם את הצבעוניות והשפע, והסדר הנפלא. למאיה ורותם קשה לבקר שם בגלל דוכני הבשר, שמציגים את כל חלקי החיות כולל ראשים של חזירים ותרנגולות (באמת די מזעזע) את זה לא אתעד, כי אני נמנעת מלהסתכל לכיוונם.
בסוף השבוע הקרוב תהיה ההופעה האחרונה של מומנטום, כאן בברצלונה. ואנחנו, כאילו עוד לא הספיק לנו, רוצים לראות עוד פעם ועוד פעם, ונהנים למצוא את ההבדלים ולרקוד בישיבה את ההופעה.
אמא שלי היתה איתנו 3 פעמים בהופעה ונהנתה מאוד, אפילו הרעש לא היה לה חזק מדי כמו שחשבתי שיהיה בשבילה. ו... זכינו השבוע, כחלק ממשפחת מיומנה, לראות שוב את המופע של סירק דה סולה saltimbanco, אותו מופע מרהיב שראינו בשבדיה. הפעם, המופע היה באצטדיון ענק עם קהל של כמה אלפי אנשים, ואנחנו קיבלנו הזמנות למקומות המעולים ביותר! כל כך כל כך נהננו!! אחרי ההופעה הזמינו אותנו לסייר מאחורי הקלעים וקיבלנו הסבר על התאגיד הענק הזה. הרגשתי כמו בסיור שעשיתי לפני שנים, בנושאת מטוסים - עיר שלמה שנוסעת ממקום למקום. פגשנו חלק מהשחקנים, ולמחרת ביום החופש שלהם, הם קיבלו הזמנות לבוא ולראות את מימונה.
והחדשות הטובות הן שהם יגיעו לתל אביב בעוד כמה חודשים להופיע! בבקשה לכו לראות אותם!!! זו אחת ההופעות הטובות שראיתי!

אין תגובות: