יום חמישי, 2 ביולי 2009

מהיום למחר....כמעט...מאיה ורותם התחילו ללכת לביה"ס כאן בכפר! הכל התחיל מזה שרצינו לקבוע פגישה בביה"ס, בשביל להתרשם לגבי שנה הבאה. באנו ליום שלם, ארבעתינו היינו יחד בכיתה הנמוכה - גילאי 4-8
ואחר כך היינו בכיתה השנייה - גילאי 8-11 (בסה"כ 9 ילדים בכיתה), היה מאוד נעים, ומאיה מייד הודיעה שהיא רוצה ללכת למחרת, רותם הצטרף לדעתה, וככה מצאנו את עצמנו מבלים איתם 3.5 שעות בכיתה, במשך שלושה ימים.
מאז, הם הולכים לבדם בבוקר לביה"ס ובינתיים מאוד נהנים, מהחברה ומהשפה ומכל הדברים החדשים שבי"הס מציע להם. בעקבות ההצטרפות שלהם, נוצרו גם קשרים עם הילדים שגרים כאן בכפר ואחרי הצהרים הם לפעמים מבלים ביחד. זה היה נחמד לפני כמה ימים, הגיעו שני ילדים מהכיתה של מאיה ושאלו אם רותם בבית ורוצה לבוא לשחק איתם כדורגל, לתדהמתי הוא פשוט רץ החוצה לשחק איתם (אפילו שמאיה לא הצטרפה, אפילו שהוא לא בקיא בכדורגל בכלל ואפילו שהוא לא מבין ולא מדבר עדיין את רב מה שנאמר!!).
כמובן שגם אנחנו נהנים מהשינוי הגדול, גם שמחים שטוב להם ושיש להם חברים בני גילם, וגם נהנים מכמה שעות של עבודה נטו בחווה. ביום שישי כבר מתחיל החופש הגדול, ונראה שהם ישמחו לחזור לביה"ס כעבור 5 שבועות.

אין תגובות: